Erdoğan: “Kesintisiz İktidarımızda 24 Yıla Yaklaşıyoruz”
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yaklaşık 5 ay sonra AK Parti iktidarının 24'üncü yılını dolduracağını belirterek, video paylaştı.
Kütahya’da Yeşilay Gençlik Merkezi’nin açılışına katılan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, “Ülkemizin her sathında bağımlılıkla mücadele konusunda temel bakış açımız bir seferberlik olmalı” dedi.
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, bir dizi temas ve açılış programına katılmak üzere Kütahya’ya geldi. Kentte yoğun bir program gerçekleştiren Çelik, hem kamu kurumlarını ziyaret etti hem de sivil toplum faaliyetlerine katılarak çeşitli değerlendirmelerde bulundu.
Programının ilk durağında Kütahya Valisi Musa Işın’ı makamında ziyaret eden Bakan Yardımcısı Çelik, şehirde yürütülen projeler ve kamu yatırımları hakkında bilgi aldı. Görüşmede Kütahya’nın genel durumu ve devam eden çalışmalar ele alındı.
Valilik ziyaretinin ardından AK Parti Kütahya İl Başkanlığı’na geçen Çelik, burada düzenlenen istişare toplantısına katıldı. Parti teşkilatıyla bir araya gelen Bakan Yardımcısı, yerel çalışmalar ve saha faaliyetleri üzerine değerlendirmelerde bulundu.
Çelik, Türkiye ile Avrupa Birliği’nin eş finansmanıyla IPARD Programı kapsamında hayata geçirilecek olan “Hey Park” dinlenme tesisinin temel atma törenine katıldı. Projenin bölgeye sosyal ve ekonomik katkı sağlaması bekleniyor.
Kütahya’nın önemli ticaret noktalarından biri olan Çiniciler Çarşısı’nı da ziyaret eden Çelik, esnafla bir araya gelerek talepleri dinledi ve görüş alışverişinde bulundu.
Program kapsamında Yeşilay Kütahya Şubesi Gençlik Merkezi’nin açılışına katılan Çelik, bağımlılıkla mücadelenin önemine dikkat çekti. Konuşmasında, bağımlılığın yalnızca uyuşturucu, alkol ve sigara ile sınırlı olmadığını vurgulayan Çelik, teknoloji bağımlılığının da gençler üzerinde ciddi bir tehdit oluşturduğunu ifade etti.
Çelik, “Maalesef dünyamızın en büyük sorunlarından biri bağımlılık. Bunu sadece klasik maddelerle değil, teknoloji bağımlılığıyla birlikte düşünmek gerekiyor. Tam bağımsızlık, her türlü bağımlılıktan kurtulmayı ifade eder” dedi.
Açılış programında Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç tarafından Ali Çelik’e üstün hizmet madalyası takdim edildi. Kurdele kesiminin ardından genç gönüllülerle sohbet eden Çelik, Yeşilay’ın çalışmalarına destek veren herkese teşekkür etti.
Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Emniyet Müdürlüğü’nü de ziyaret ettikten sonra kentteki programını tamamlayarak şehirden ayrıldı.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
Yorumlar (0)