Fenerbahçe Gaziantep’te Farklı Kazandı: Çeyrek Final Bileti Geldi
Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe deplasmanda Gaziantep FK farklı mağlup etti ve adını çeyrek finale yazdırdı. Mücadele sonrası Fenerbahçe ile Galatasaray ihtimali ortaya çıktı.
Fenerbahçe’de kariyerinde Dünya Kupası ve Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu başta olmak üzere çok sayıda başarı elde eden Fransız yıldız futbolcu N’Golo Kante, kendisini 2,5 yıllığına sarı lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Fenerbahçe, İstanbul’a getirdiği dünyaca ünlü orta saha oyuncusu N’Golo Kante ile sözleşme imzaladı. Kulüp binasında düzenlenen imza törenine yönetim kurulu üyeleri ile Sportif Direktör Devin Özek katıldı.
Transferle ilgili açıklamalarda bulunan Sportif Direktör Devin Özek, Kante’nin dünyanın en iyi orta saha oyuncularından biri olduğunu belirterek, “N’Golo, kariyeri boyunca Dünya Kupası ve Şampiyonlar Ligi dahil neredeyse tüm önemli kupaları kazandı. Kazanan mentalitesi ve büyük tecrübesiyle takımımıza önemli katkılar sağlayacak. Sadece çok iyi bir futbolcu değil, aynı zamanda müthiş bir insanı da kadromuza kattık” dedi.
Özek ayrıca Kante’nin, engelli çocuklar için başlatılan %1 projesinin de öncülerinden biri olacağını ifade etti.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada ise, “N’Golo Kante’ye ailemize hoş geldin diyor, sarı lacivert forma altında sonsuz başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
SPOR
Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe deplasmanda Gaziantep FK farklı mağlup etti ve adını çeyrek finale yazdırdı. Mücadele sonrası Fenerbahçe ile Galatasaray ihtimali ortaya çıktı.
SPOR
Fenerbahçe'nin sezonu 2. sırada bitireceğini garantilenmesinin ardından sarı-lacivertli ekipte gözler başkanlık seçimine çevrildi. Fenerbahçe'deki son gelişmeleri ise Milliyet Gazetesi muhabiri Senad Ok değerlendirdi.
SPOR
Süper Lig'de Fenerbahçe kendi evinde Antalyaspor'u 2-0 mağlup etti. Mücadele sonrasında spor yazarları, sarı-lacivertli takımın futbolunu ve Tedesco'nun tercihlerini değerlendirdi.
SPOR
20 yıl başkanlık görevi yaptıktan sonra 2018’de koltuğunu Ali Koç’a devreden Aziz Yıldırım, 8 sene sonra yeniden Fenerbahçe başkanı seçildi. Futboldaki yapılanma ve UEFA ile atacağı adımlar ortaya çıktı.
