Gençlerbirliği’nde Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Kararı

Gençlerbirliği Kulübü, seçimli olağanüstü genel kurul kararı alındığını açıkladı.

A+
A-

2025-26 sezonunda Süper Lig’de kalmayı son haftada garantileyen Gençlerbirliği, yönetimsel anlamda önemli bir sürece giriyor. Kulüp, Olağanüstü Seçimli Genel Kurul’a gitme kararı aldı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre genel kurul, yeterli çoğunluğun sağlanması halinde 18 Temmuz Cumartesi günü saat 10.00’da Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde gerçekleştirilecek.

İlk toplantıda çoğunluk sağlanamaması durumunda ise seçimli genel kurul, 25 Temmuz Cumartesi günü aynı yer ve saatte, çoğunluk aranmaksızın yapılacak.

Gündem maddeleri belli oldu

Genel kurulda kulübün idari ve mali yapısına ilişkin kapsamlı başlıklar ele alınacak. Gündemde; yönetim ve denetim kurulu raporlarının görüşülmesi, gelir-gider tablolarının ibra edilmesi ve 2026-2028 dönemi tahmini bütçesinin değerlendirilmesi yer alıyor.

Ayrıca başkanlık dahil olmak üzere yönetim, denetim, disiplin ve divan kurullarının seçimi de yapılacak.

Ek yetkiler gündemde

Toplantıda ayrıca yönetim kuruluna ek bütçe ve borçlanma yetkisi verilmesi ile kulübün gelir artırıcı ticari iş birlikleri konusunda yetkilendirme maddeleri de görüşülecek.

Süper Lig’de kalma mücadelesini son haftada başarıyla tamamlayan Gençlerbirliği’nde gözler şimdi hem seçim sürecine hem de yeni sezon yapılanmasına çevrilmiş durumda.

Önceki

Sonraki

Benzer Haberler

Yorumlar (0)

YORUM YAZ

Bir yanıt yazın

Etiketler